مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

نتایج کامل هفته بیستم لیگ برتر+ جدول| کاهش فاصله استقلال و پرسپولیس در آستانه دربی

  • کد خبر: ۱۰۰۷۲۶
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۹
  • ۱
نتایج کامل هفته بیستم لیگ برتر+ جدول| کاهش فاصله استقلال و پرسپولیس در آستانه دربی
هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری هشت دیدار برگزار شد و فاصله پرسپولیس و استقلال کاهش یافت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر با برگزاری ۸ دیدار عصر امروز به پایان رسید و فاصله استقلال و پرسپولیس در بالای جدول کاهش یافت.

استقلال در مشهد به مصاف نساجی رفت و با تساوی بدون گل متوقف شد. پرسپولیس در آزادی مقابل مس رفسنجان با نتیجه ۳ بر ۱ پیروز شد.

پدیده در اصفهان مقابل ذوب با نتیجه ۲ بر ۱ شکست خورد. میلاد فراهانی، گلر تیم پدیده عملکرد ضعیفی در این بازی داشت و با اشتباهاتش ۳ امتیاز را به تیم بحران زده تارتار تقدیم کرد.

گل گهر موفق شد در ادامه روند خوب خود با نتیجه ۲ بر ۱ صنعت نفت آبادان را شکست دهد. فجر شهیدسپاسی موفق شد ۱ امتیاز از پیکان بگیرد و با ۱۵ امتیاز در رده چهاردهم جدول جای گیرد.

تراکتور نیز با نتیجه ۲ بر ۲ موفق شد ۱ امتیاز ارزشمند از سپاهان دشت کند. عباس زاده با تغییر کادرفنی تیم تراکتور فیکس شد و گلزنی کرد.

نفت مسجدسلیمان نیز موفق شد از آلومینیوم اراک در خانه ۱ امتیاز بگیرد. این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

فولاد نیز مقابل هوادار با تساوی بدون گل متوقف شد. به این ترتیب تمام تیم‌های پایین جدولی امتیاز گرفتند تا کار پدیده برای بقا سخت‌تر از قبل شود. این تیم همچنان با کسب تنها هشت امتیاز در قعر جدول قرار دارد و در ادامه لیگ بازی‌های مهمی در اسفندماه مقابل تراکتور، فجر شهیدسپاسی و نساجی خواهدداشت.

شاگردان سیدعباسی اگر به دنبال بقا در لیگ هستند، در سه بازی باقیمانده تا پایان سال باید امتیازات زیادی جمع کنند.

جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته بیستم

نتایج کامل هفته بیستم لیگ برتر+ جدول

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
0
0
استقلال باکی بازی دارد
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->